EZ!

tökös madaras2.jpg

Ismét egy olyan dekoráció, amely sokadik virágzását éli nálunk. Alapja a jó öreg mohakoszorú, amely már legalább két éves. Most a négy dísztökkel és a három jómadárral a középkori csendéletek hangulatát és állandóságát idézi az őszben.Tavaly karácsonykor viszont még rendhagyó adventi koszorú volt, (a gyertyanyomok itt-ott most is láthatók, de ettől csak patinásabb lett), míg tavasszal friss virágoskert.

tavaszi koszorú2.jpg

És íme a többi hozzávaló: a tökök a piacról, a madárkák pedig a hobbiboltból érkeztek.

tökös madaras 1.jpg

Végkiárusították őket, ezért be is szeretem belőlük egy csokorra valót (jól jön az még később nálunk, madárbarátoknál!), ám ehhez a dekorációhoz most csak hármójukat használtam. 

P1050672.JPGA drótjukból lecsippentettem pár centit, és azt szúrtam be a koszorúba. A tököket pedig szépen elrendeztem a koszorú közepén. 

tökös madaras4.jpg

A fotózás kedvééért a koszorút egy  William Morris tapétamintás kép elé tettem. Ez tette fel az i-re a pontot. Szerintetek is?

tökös madaras 3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://azoltoztetono.blog.hu/api/trackback/id/tr534903266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása