Say hello to everyone!

 2012.12.01. 21:59

hello.jpgHello! Ezzel a vidám csendélettel, amit itthon fotóztam, ezennel meghívlak benneteket a holnapi, azaz december 2-ai Wampra, a Millenárisra. A vásárban mariiko sapkákat és az ékszereimet éfogom kiállítani. Gyertek és nyüzsögjetek, no és persze látogassatok meg!

hello2_1.jpg
Ami pedig a fenti csipke- és virágidillt illeti, elárulom, hogy ez a nászajándékba kapott tiffany-állólámpa, amit régi csipkékkel borítottam és virágkitűzőkkel, szalagokkal koronáztam, sőt még egy fehér műmadárka is rászállt. Erre a finom kis álcára azért volt szükség, mert eredeti állapotában a lámpa nem illett a lakásunkba, de megválni nem szerettem volna tőle. Az egész projekt spontán volt és gyors, az ötlet megszületésétől számított 8. perc végén már örülhettem is a végeredménynek.

A falon lévő felirat drótból készült és ragasztószalag-cafatokkal van a falra ragasztva, pontosabban nyomva. Szeretem, hogy ilyen egyszerű, laza és főként azt, hogy kedves köszönéssel fogadja a belépőt. Ugyanis ez az, amit a lakásunkba lépve először megpillanthatsz.

 

Címkék: vintage lakberendezés barkácsolás falimatrica helyett türelmetlen DIY

A bejegyzés trackback címe:

https://azoltoztetono.blog.hu/api/trackback/id/tr114942070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása