fiúékszer 12.jpg

Lukács László, magyar származású, Bécsben élő designer különleges textilekből és bőrökből készít cipőket elsősorban férfiaknak, Hey-Mr. márkanéven. Vele és a munkáival még tavaly decemberben találkoztam a wonderLAB designcsapat első építő estjén, a Veress Pálné utcai wonderLAB üzletben. Nagyon izgalmasnak találtam a cipőihez felhasznált anyagokat, amiket különböző textilek roncsolásával és egymásra dolgozásával hoz létre.

46121_383403675086544_1459313080_n_1.jpg

fiúékszer 11.jpg

23330_382806098479635_549224267_n_1.jpg

Laci említette, hogy divatfotózást tervez egy nemzetközi hírű finn fotós közreműködésével, melyre  tőlem is vinne férfi fonálékszereket. Érdekesnek találtam a feladatot, mert bár korábban is kacérkodtam a gondolattal, hogy férfiaknak is alkossak valamit, ez idáig nem került rá sor.

A Hey-Mr kollekció színeihez illő fonalakat vastag bőrökre dolgoztam rá, a férfias befejezést pedig markáns, esetenként koptatott felületű fémkapcsokkal, néhány darabnál pedig bőrszálakkal oldottam meg. A karkötők egymagukban is jól mutatnak, de még izgalmasabb az összhatás, ha együtt viseljük őket.

fiúékszer 4.jpg

fiúékszer 2.jpg

fiúékszer 3.jpg

fiúékszer 8.jpg

31931_412353378858240_1357271912_n.jpg

fiúékszer 6_1.jpg

fiúékszer 1.jpg

fiúékszer 5.jpg

A dolog nagy szépséghibája, hogy az ékszerek az utolsó pillanatban készültek el, így sajnos lemaradtam a fotózásról. A szervezés és a logisztika sosem volt az erősségem, és bár ezúttal is igyekeztem, a Bécsbe repülő varászszőnyegre már nem tudtam jegyet váltani. Bocs, Laci!

A karkötőket itthon fotóztam le végül egy izgalmas formájú rönkdarab társaságában, amely kellően férfias hátteret és támaszt nyújtott nekik.

Címkék: ékszer férfiékszer

A bejegyzés trackback címe:

https://azoltoztetono.blog.hu/api/trackback/id/tr505123023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása