146919906_1.JPG

Amikor elhatároztam, hogy saját blogot indítok, úgy gondoltam, hogy Az Öltöztetőnő alapvetően szerzői blog lesz, és nem sok anyagot fogok máshonnan átvenni. Nagyon sok színvonalas és inspiráló magazinblog van a piacon, miért csinálnék én is ilyet, nincs is hozzá türelmem. Aztán rájöttem, hogy maga a téma teszi szükségessé, hogy megmutassam, mi az, ami leginkább inspirál. Ez pedig egyértelműen az advancedstyle.com című blog, és azok a fantasztikus, gyönyörű, stílusos és bölcs és szabad nők, akiket bemutat.

IMG_8362_1.jpg
IMG_9220_1.JPG

advancedstylenők.jpg

IMG_2522_2_1.jpg

Mindannyian túl vannak már a 60-on, néhányuk pedig már 90 felett jár.

IMG_4508_2_1.jpg

IMG_2757_2 copy copy.jpgA fantasztikus Iris Apfel pedig maholnap 100 éves lesz. Azt hiszem, nagyon sokat lehet tőlük tanulni. Én legalább is így érzem. Sőt nekik köszönhetően értettem meg azt, hogy a stílus nem luxus, nem felesleges hóbort, amire  egy jó kálvinista csak legyint, hanem egy nagyon-nagyon fontos eszköz, amivel örömöt vihetünk hétköznapjainkba. Akár majd 100 évesen is.

Címkék: elegáns advanced style stílusikonok

A bejegyzés trackback címe:

https://azoltoztetono.blog.hu/api/trackback/id/tr514873184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása