Gardróbtündérkék

 2013.03.28. 18:00

esari4b.jpg

eszti2a.jpgEz a fotósorozat néhány héttel ezelőtt készült a gyerekszobánkban az én kis vagányságaimról az iratszekrényből gardróbbá előléptetett, fehérre mázolt szekrény előtt.  A fotókat ezúttal is Garai Edit barátnőm készítette, a Mandarin Photostúdió szülőanyja. Az akciónak több célja is volt, egyrészt Edit gyerekdivat-fotós portfóliójának gyarapítása, másrészt az én stylist-működésem reprezentálása, illetve Eszter lányom szereplési vágyának csillapítása.

esari4a.jpg

eszti1b.jpg

eszti1a.jpg

A lányok izgalommal és meglehetősen nagy kupival készültek a fotózásra, amit majd fél nap alatt sikerült is részben, nem kevés koccanással felszámolnunk (felszámolnom).  Már többször elgondolkodtam azon, hogy vajon miért kell egy sima játszós délutánon az összes apró játéknak (kb. 300 db) a földön hevernie, csakúgy, ahogy a gardrób szinte teljes tartalmának, de használható választ nem találtam a kérdésemre. Viszont ezek alapján talán elképzelhető, miért voltunk egy pöttyet fáradtak, mire a gép lencséje elé kerültünk.

Az öltöztetéshez ezúttal nem akartam új ruhákat beszerezni, a szekrényből lávafolyam módjára kiömlő dolgokból válogattam. Volt itt lila mikrokord hagymaszoknya, az én személyes kedvencem, amit Sári, a kisebbik lányom egy pfúj!-jal simán elintézett. Ehhez egy klassz koptatott NEXT farmerblézert választottam és csíkos, „viszketős” harisnyanadrágot. Hogy miért viszket a pamutharisnya alatt a bőr, ne kérdezzétek, szemben a pamut leggings-szel, ami alatt nem viszket. A hagymaszoknyához illő színes póló sem ment át a lányok cenzúrahivatalán, én bezzeg nem tudtam kifúrni a kinőtt, kopottra mosott, rózsaszínű, cicás pólót. Ezen a ponton Sári és Edit, a fotós jó barátságba keveredtek, Editnek ugyanis tetszett a cicás póló az egyszerű farmernadrággal. Fő, hogy jól érezzük magunkat, mert az a képnek is jót tesz! Ezzel egyet tudtam érteni. Sári tehát megvolt cicástól és plüssmakistól. Ehhez kellett Eszter toalettjét igazítani. Szerencsére ő született modell, imádja az öltöztetős kihívásokat és bár a monotóniát amúgy nehezen tűri, ha fotózásról van szó, maga lesz a türelem.

eszti2b.jpg

eszti3b.jpg

eszti3ab.jpg

Edit örült a pasztell hangulatnak, és be kell látnom, igaza volt. Az angol iskoláslányos stílust is viszonylag könnyen magukévá tették az én kis drágáim. A pöttyös sapkát mondjuk szerettem volna Sárin is kipróbálni, de ő hevesen tiltakozott, így nem volt választásom. Mivel nem volt pótgyerek, akit a modell rakoncátlansága esetén a profi fotózásokon elővarázsolnak a kalapból, be is rekesztettük az eseményt. A gyerekek jutalmat kaptak, én pedig egy szép fotósorozatot róluk.

Címkék: lakberendezés gyerekszoba gyerekfotók

A bejegyzés trackback címe:

https://azoltoztetono.blog.hu/api/trackback/id/tr755178579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása