Nem tudom, ti hogy vagytok vele, mármint az év elejével, én ilyenkor legszívesebben Csipkerózsikává  vagy medvévé vagy akár sündisznóvá változnék, és elvonulnék téli álmot aludni. Erre azonban sajnos vagy lehet, hogy inkább szerencsére nincs lehetőségem, nemcsak a két Makrancos Katám miatt, hanem amiatt sem, mert ilyenkor rengeteg a tennivaló. Itt van például az Esküvő Kiállítás, amelyre meghívást kaptam egyik kedves barátomtól, a legnagyobb magyar fotókönyvkészítő cég, a Fotókönyvbolt tulajdonosától. 

ékszerkiállítás8.jpgBirtokba vettem hát a Fotókönyvbolt standjának egyik sarkát és kipakoltam. Vintage hangulatú kellékeket válogattam össze, jórészt itthonról, amelyek ebben a polgári idillt idéző mini enteriőrben is jól megfértek egymás mellett, hangulatos hátteret biztosítva esküvői ékszereimnek. Az egyszerűségében gyönyörű menyasszonyi ruhát leendő kolléganőimtől, az Innoé divatműhelyéből kölcsönöztem. A falak tapétamintáját pedig a Fotókönyvbolt grafikusának köszönhettem, aki egyeztetés nélkül is ráérzett arra, mi kell nekem.

ékszerkiállítás 1.jpgA piros szőnyeg adottság volt, legszívesebben az egészet letakartam volna, de erre nem volt lehetőség, így a csak "magam alatt" tüntettem el egy patinás (oké, megadom magam: használt) birkabőrrel. Jó megoldásnak bizonyult a szinteltolásos építkezés, mivel lényegesen nagyobbnak érződött az installáció, mint amekkora a valóságban volt.

A táblára eredetileg esküvői jókívánságokat akartam írni, de a kipakolásnál észrevettem, hogy a logóm otthon maradt, ezért végül is ez lett a cégér. Sajnos Horváth Nórát, gyémántkezű grafikusomat (mert az ember lányának manapság nemcsak ügyvédje, nőgyógyásza, hanem külön bejáratú grafikusa is lehet) nem tudtam elővarázsolni, így maradtak az ákombákomok. Ugye, elnézitek nekem?

ékszerkiállítás7.jpg

ékszerkiállítás3.jpg

ékszerkiállítás 2.jpg

ékszerkiállítás6.jpg

ékszerkiállítás5.jpg

A hétköznapokra talán igaz a mondás, hogy a kevesebb, több, az ilyen jellegű standdekorációnál viszont szerintem ennek az ellentéte az igaz. Egymást erősítő tárgyak sokasága szépen elrendezve nagyon izgalmas összhatást tud nyújtani. A tobzódást persze le kell állítani egy szinten, de ez a szint az otthoni tobzódásnál lényegesen magasabb vagy töményebb megoldásokat is megenged. Egy standon szabad a burjánzás, míg otthon megfulladhatsz tőle. Számomra ez olyan, mintha egy háromdimenziós festményt, egy csendéletet kéne előállítani, amelybe ki-be járhatsz.

ékszerkiállítás10.jpg

ékszerkiállítás9.jpgHogy teljes legyen a kép, a Fotókönyvbolt programjával készítettem egy fotókönyvet is az ékszereimről. Ezt még a hozzám hasonló antiprogramozók is könnyedén, percek alatt letölthetik a www.fotokonyvbolt.hu oldalról. Esküvőre, születésnapra, nagyszülőknek remek ajándék, de garantálom, hogy az óvónénik is papírzsebkendőért fognak könyörögni, miután kinyitják. A Csicsergő Óvoda Sárgarigó csoportján már teszteltem.

Címkék: vintage esküvő ékszer lakberendezés romantikus elegáns barkácsolás

A bejegyzés trackback címe:

https://azoltoztetono.blog.hu/api/trackback/id/tr625048829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása