gesztenyekoszorú3.jpg

Szeretem az újrahasznosítható dekorációt, azaz amikor ugyanazt az alapot a hangulatomhoz, az aktuális évszakhoz vagy az ünnephez passzoló módon díszítem. Lehetőleg pillanatok alatt (mivel türelmetlen ember vagyok), amitől kellően spontán és könnyed lesz az elkészült mű.

Ebben az esetben az alap ez az egyszerű koszorú, ami a tavaszi tuning után még így nézett ki:

tavaszi koszorú.jpgMost viszont az egyik legszebb és leginkább gyerekbarát őszi terméssel, gesztenyével és -- ékszertervező lévén --  színben passzoló fagyöngyökkel díszítettem.

gesztenyekoszorú1.jpgA gesztenyéket és a gyöngyöket színes gombostűkkel rögzítettem a koszorúhoz. Akasztónak pedig stílusosan rafiaszálakat használtam.

gesztenyekoszorú4.jpgA mű elkészítése, ha a gesztenyegyűjtést nem számoljuk bele, mindössze 15 percet vett igénybe. Némi nehézséget egyedül a gesztenyék átszúrása okozott. Bár az ötödik darab és elgörbült gombostű után már érezni lehetett, hogy a "szemet" kell megdöfni, mert ott puha a húsa.

Címkék: outdoor barkácsolás koszorú reciklálás türelmetlen DIY őszi projekt gyerekes DIY

A bejegyzés trackback címe:

https://azoltoztetono.blog.hu/api/trackback/id/tr734896845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása